agroapro webapró

webáruház felső lábléc
webáruház négyzet fájl

Facebook


LÁJKOLJ MINKET A FACEBOOK-ON !





Ajánlott partner:






Videók


Japán kistraktor videók









Traktor útmutató
http://www.engineer314.com/tractor.html

Traktor


 
 

 
Traktor az úgynevezett vontató járművek, mert így lehet a leggyakrabban használt, a készülék hátulján, hogy szántani a rizs rizsföldeken és mezők, mi szerelni egy forgó (egyfajta működő gép).

Ez forgatja a kardántengely a hatalom a dízelmotor, egy kardántengely forgatni a talajművelő tengely a rotációs, művelni a padlót szerelt körmök.

Egyéb forgó traktor a mezőgazdasági gépek, meghajtó halo hogy puddling, barázda a gerinc festett gép így, műtrágya műsorszolgáltatók számára vetés, mint a mész-Sowa, kombinált gép, hogy minden alkalmazás .

Szeretik használni a hárompontos linket rántás a rotary, és alkalmas arra, hogy csatolja a traktor hátsó.

És csak a lime-Sowa vannak dolgok, csatolni kell a traktor első.
Egyéb, kaszálás célja fűkasza, beszúrás célja Torencha van, mint a vontató célra.

◎ jellemző traktor Nómenklatúra

1. Az akkumulátor / 2 fényszóró / 3 motor / 4 üzemanyagtartály / 5 Meter panel / 6 irányváltó kar / 7 fő sebességváltó karon / 8. sub váltókar / 9. biztonsági keret / 10. emelőkar (balra) / 11. vonórúd (balra) / 12. Alsó (balra) / 13. abroncs / 14. munkagép ősszel sebességű szelep / 15. tengelykapcsoló-pedál /
16. kardántengely / 17. emelőhengerbői / 18 lap / 19. Auto művelési mélység beállító tárcsa (kar) / 20. egygombos emelőkar / 21. kormánymű / 22. gázkart / 23 TLT sebességváltókar / 24. gázpedál / 25. fékpedál / 26 Átviteli / 27 hidraulikus kar (helyzet) / 28. kezelőegység (automatikus vízszintes, stb)


Egyéb ... 2 kerék meghajtású és négykerék-hajtás kapcsolási kart, gázkart (switch), AD kar (switch), differenciálzár pedál, kardántengely


A fenti ábra a példa egy tipikus traktor, sorolja a mintegy Nómenklatúra.

◎ minden egyes részét traktorszerkezeten, szerepe

Kuplung (tengelykapcsoló fő)


A motorról továbbítják az átviteli keresztül a kuplungot.

Fő tengelykapcsoló a tengelykapcsoló is van, mint például a kardántengely tengelykapcsoló, súrlódó tengelykapcsoló a szerkezet, hidraulikus tengelykapcsoló, mint például a folyadék tengelykapcsoló használjuk.

Gyakran használt a traktor a súrlódó tengelykapcsoló lemez típusát, a lemez az egyik különálló lemez típusú, két vagy több, több-lemez típusú, van egy nedves megszáradni a lemezt a lemez száraz merítjük az olajban.

Fő tengelykapcsoló egy száraz egyrétegű tengelykapcsoló használják leggyakrabban, van is, például a nedves lamellás típusú.

Továbbá, bár a száraz egységes kuplung tekercsrugó típusú membrános erőátviteli, jelenleg főként a rekeszizom-típust használja.
Tengelykapcsoló-pedál
Tengelykapcsoló pedál A traktor használják sok száraz egyetlen kuplung a rekeszizom.

Ezen kívül, mivel a kibocsátás terhelés (pedál erőfeszítést) nem olyan sok, hogy nem nehéz, nem a főfékhenger a kiadás (release) hengert autó.

A rajz szerint a jobb oldalon látható, közvetlenül a tengelykapcsoló pedált a tengelykapcsoló rudat, a kuplungot, oda vezetett, hogy a kibocsátás villát a házban. ... Kiadás beállított fotók


Amikor lenyomja a tengelykapcsoló-pedált, a kibocsátás villát, hogy kiadja hub léphet a motor felől, a kinyomócsapágy kitolja a rekeszizom tavasszal.

Ebben az időben, amikor említett kör, a városközpont közelében a tányérrugó és a közelben a külső kerülete hogy nyomólapként, a nyomólap felé mozog, a sebességváltó hátramenetben.

És, lendkerék, kuplung tárcsa, nyomólap született szakadékot, súrlódási erő már nem az erőátvitelt megszűnik.

Az úgynevezett, egy állami lefújták a kuplungot.


Mozgalom a kiadás villa és agy ... ólom kuplung, levágta a tengelykapcsoló
A kiigazítás a holtjátéka
Kuplung lemez kopását, és játszani a tengelykapcsoló pedál csökken.

Ezért lesz a tengelykapcsoló-pedált játszani említett összeget a fenti ábrán körülbelül 20 ~ 30mm. ... Mérése a tengelykapcsoló lemez

Vegye ki az egyik tengelykapcsoló rúd (fejű tű és sasszegnek, mint a K pin fix), állítsa lazítsa meg az anyát a beállító egységet.

A rövidebb tengelykapcsoló rudat a fenti ábra, a vágás a helyzetben tengelykapcsoló sekély, amikor rálépett a tengelykapcsoló-pedál (hamarosan lejár), ez lesz könnyű, hogy csúszik a túl rövid.

Éppen ellenkezőleg, ez így vágott egy mély helyzetben és egy hosszabb tengelykapcsoló rúd, romlik a tengelykapcsoló le róla túl hosszú.

Ennek megfelelően, stb Mikor jön használni a túlzott kuplungtárcsákat és nyomólap elhasználódtak, így válik lejár fokozatosan sekélyebb pozíciót a meghosszabbodik a tengelykapcsoló rudat.


Amennyire csak lehetséges, a meghatározott referenciaérték az egyes gyártók, hogy erősítse meg, hogy a teljes és depressziós a kuplungot a tengelykapcsoló-pedált teljesen kikapcsol.

Egyszerű vizsgálati módszer a tengelykapcsoló
Több mint a kéziféket, és a motor alapjáraton jár.
És akkor a sebességváltó a nagy sebességű Nyomja le a tengelykapcsoló.

Kösse lassan kuplung, kuplung ha istálló rendben van.
A hosszú távú tárolás
Ha nem használja a traktort hosszú ideig, akkor lehet, hogy meg kívánjuk tartani a nyomást kuplung tárcsa rozsdás.

Ennek megakadályozására, ha a hosszú távú tárolása a traktor tartani és lezárt teljes benyomásával a tengelykapcsoló-pedált.

Fék


Traktor fékek, annak érdekében, hogy csökkentsék a munkát a fordulási sugár, el van látva egy külön fékrendszerrel a bal és jobb hátsó kerekek.

Ezért a fékpedált úgy van kialakítva, hogy egymás mellett a két bal és jobb, pivot depresszió egyes fordult irányt a pedált.

Azonban AD-sebességű eszköz a jelenlegi (Kubota kijelölése), stb, és ne lépjen a fékre, csak viselésével a kormánymű, a mainstream, amit tud fordult meg nem pusztított a területen, több kedvence volt, és az utóbbi bármelyik felhasználó Ezt fel lehet használni.

Bár használni, mint egy pedál csatlakoztatásával a bal és jobb fékpedál az úton utazó, akkor kell még kapcsolódik a pedál a rizs használata az AD-sebességű eszközök.

Amikor a közúti utazás, utazás vágni az AD sebesség eszközzel, amely megakadályozza a véletlen éles kanyarban.


Fék használt traktort csak a hátsó kerekeken, van egy nedves lemez típusát és száraz Dobos (belső bővítő típusú), azt mind a kettő az differenciálmű tejcsövön.

A jelenlegi traktor főként nedves tárcsafék Mechanikus használt.

Meg mindig jobb hőelvezetést, mert elmerül az olaj, a kopás a lemez kevésbé tartós, mert van egy stabil fékerő.

Kombinálás, mint például, a hidraulikus nyomás a nedves fék vagy használnak.
Fékpedál
Száraz fék Jobb figura ritkán használják őt belsőleg bővíthető fék, de az alapvető forma a fékberendezés.

Ez nem azáltal, hogy egy különbség a főfékhenger és a gépjármű, keresztül a megfelelő fék rúd a bal és jobb oldali fékpedál, amely működteti a fékpedált erő és nyomás nélkül a mindenkori fékkart.

Mechanizmus és lenyomja a fékpedált szög a fék cam fordul, nyitott az megnyomta a fékbetét meg, a belsejében a dob el kell forgatni össze van kötve egy differenciálmű tengelyt, és fékezés okozott súrlódásosán fékbetét Ez vált.


Hasonlóképpen, a jelenlegi mainstream a nedves tárcsafék, és össze van kötve a fékkart a fékpedálról keresztül a fék rúd.

Rice ültetés gép is ugyanaz a mechanizmus, de a rizs ültetés gép a mainstream, hogy a jelenlegi egy pedált, hogy a fék aktiválódik, amikor az első kerék elforgatásával kormányzás lesz több, mint egy bizonyos szögben.
A kiigazítás a holtjátéka
Belső tokozása, mint például a jobb felső ábrát, fékbetét, mint a használati idő túlzott változások játszani az összeg a kopott fékpedált.

Mainstream Hasonlóképpen, nedves tárcsafék jelenlegi, féktárcsa, mint például a használata időt túl sok, hogy változtatni a játék mennyisége elhasználódott fékpedált.

Ezért játszanak összegét a fékpedál, akkor beállítjuk körülbelül tengelykapcsoló pedál Hasonlóképpen 20 ~ 30mm.

Ezen kívül azt akarja, hogy megszüntesse a lehető legnagyobb mértékben a különbség a holtjátéka bal és a jobb pedál (belül 5 mm).

Beállítása rész van kialakítva a normál fék rúd, amely áll egy fix anyával és a beállító anyát, és hogy nem lehetséges, hogy kapcsolja a beállító anyát kell távolítani, hogy az egyik a fék rudak, és lehet kapcsolni nélkül beállító anyát Van.

Ezen túlmenően, a fék rudat balra és jobbra, van egy dolog két a két függőlegesen és vízszintesen.

Mindkét végén a fék rúd általában fejű tű és osztott csapot rögzíteni, R csapokat.

Amennyire csak lehetséges, meg akarjuk határozni a referenciaérték az egyes gyártók.

Differenciálmű (differenciálmű)


Siketek A hajtóerő a traktor eltérés a sebességváltó (differenciálmű), végső fogaskerék, továbbítják a hátsó kerék tengelye.

A fordulás során, mivel a külső meghajtó kerekek szükség van, hogy növelje a forgási belülről a meghajtó kerekek, azáltal, hogy egy differenciális eszköz (differenciál fogaskerék), és könnyen csuklósan azáltal, hogy a forgás közötti különbség a bal és jobb kerékkel.


Differenciálművet használt traktor elsősorban 2-fogaskerék típusú hajtómű-típusú (jobbra) és a 4-fogaskerék típust használja.

Differenciáiműre alkotja szöghajtás között eltérés fogaskerekeket és az oldalsó fogaskerekeket.

Differenciál fogaskerék kapcsolódik a differenciál esetben egy fogaskerék-tengelyt, ahol az oldalsó fogaskerekeket foglalkozik.

Oldalsó fogaskerekek össze van kapcsolva a féltengely által spline.


Amikor utazik egyenes, mert az ilyen ellenállás egyenlő a bal és jobb oldali kerék differenciálmű nem forog, a tányérkerék és az oldalsó fogaskerekeket forgatni ugyanabba az irányba lesz integrálva.

Szintén alatt esztergálás, mivel született a különbség, hogy egy ilyen ellenállás a bal és jobb oldali kerekek, eltérés fogaskerekeket forgatni úgy, hogy javítsa egy forgási különbség az oldalsó fogaskerekek míg feltöltődő.

Forgási különbség alkalmazzák a bal és jobb oldali fogaskerekek Ez a művelet lehet simán elforgatható.

Végleges felszerelés egy-csökkentő áttétel, hogy növeli a nyomatékot, hogy lassú a forgatás a féltengely (differenciál fogaskerék-tengelyt), azt kapaszkodott főleg a bal és a jobb hátsó kerék tengelye.

Mondják végső csökkentés fogaskereket, hogy a végleges csökkentő áttételt.
Differenciálzár
Sárban, mint a rossz terén lépéseit feltételeit, mint például a több mint gerinc, van, amikor a gumiabroncs nem mozog a traktor alapjáraton csak az egyik oldalon, a differenciálművet mechanikusan reteszelő, és az a célja, hogy forgassa a két kerék erőszakkal egyidejűleg a.

Annak érdekében, hogy rögzítse a differenciálművet csak lenyomja a szokásos differenciálzár pedált.

Továbbá, mivel a differenciálzár pedál ellehetetlenül fordult elhagy mélyreható, az a célja, hogy kell használni, ha egyenes.

Differenciálzár működtetett differenciálzár pedál (depresszió), sokan közülük működő fogas típusát.


Biztosított egyéb, a 4. és az, hogy zár automatikusan differenciálmű és csúszás különbség a bal és a jobb oldali kerekek, mint amikor autóvezetés növeli, az automatikus differenciálzár eszköz, például egy egyenesen előre, a kiadás időpontjában idején fordulópontot vesz folyamatosan differenciálzár vannak olyan dolgok voltak.
Rátérve, amikor az első kerék fordulatszám eszköz
A sebesség eszköz, egy első kerék külső alatt fordult a négykerék-meghajtású, és elfordul kétszer, ez egy eszköz, hogy könnyebben be.

Ez felelős csökkenti a Tsuchiyose jelenséget az első kerekeket, gyakran igazítani működnek elsőkerék fordulási szög 40 °.

Fordítsa el a kormányt, hogy bizonyos mértékig sebességet kuplung van kötve, és keresztül kardántengely a sebességváltó a (kardántengely), úgy, hogy nyomatékot a forgatás a közel 2-szeres az első kerék differenciálmű normális.

Elsőkerék-differenciálmű is, mint a fent említett hátsókerék-differenciálmű, a külső kerékre vált lehetővé, mert a szerkezet kétszeres sebességű kavargó sok forog belülről a kerék.

Akik ragaszkodnak az automatikus fékezés (fékezés) eszköz ez a készülék AD sebességű eszközöket.


Sebesség készülék és egy mechanikus hogy be- és kikapcsolják cam, drót, kétszeres sebességű tengelykapcsolós használják a tavasz, észleli az első kerék a vágási szög érzékelő, van egy hidraulikus bekapcsolása és kikapcsolása a hidraulikus tengelykapcsoló dolgozott a hidraulikus nyomás a mágnesszelepet.

Váltó


Traktor sebességváltót (átviteli) egyesít számos fogaskerekek különböző méretű és fogak száma, a nyomaték és készülék változó forgási sebessége a megfelelő a mozgás sebességét, és a munka a motorról, a forgás irányát a hajtómű, amikor a fordított ez történik megváltoztatásával.

Váltó a traktor, a főbb átviteli (pl 1-4 sebesség), al-átvitel (pl 1-4 sebesség), ultra-alacsony sebességű (kúszás), mielőtt a hátrameneti fokozat, TLT fordulatszám (például 1-3 sebesség, hátra) ilyen konstituált van, attól függően, hogy nincs irányváltó karral gépek, vannak különböző, tehát például a fordított helyzetben, hogy a fő váltókart.

Ezért lehetővé válik, hogy elmozdulás több tíz lépésekben ezek kombinációi.

Váltó utazáshoz, a kiválasztás lezúduló (kiválasztva mesh típusú), állandó háló, gépek (fogaskerék) kifejezés, mint a szinkron, MÁK, ami folyamatosan változó áttételű (hidraulikus típusú fokozatmentes váltómű) és a hatalom van egy hidraulikus, mint például a váltás.
Válogatás lezúduló (csúszó hálós)
Csúszó Halos Válogatás lezúduló olyan szervezettel rendelkezik, amely csúszik a csúszó fogaskerék a főtengelyre, amint az a jobb oldali ábrán látható, szelektíven befogó a váltás, és a hajtómű a pultra tengely.

És hajlamos a könnyű sebességváltást zaj fogaskerék fogai tip kopott, ez főleg a sub átviteli és négykerék-hajtás sebességfokozatba, hogy egy egyszerű szerkezet.


állapot, amelyben a csúszó sebességváltó nem összekapcsolódik a hajtómű a pultra tengely semleges (neutrális).
Constant-háló (állandó mesh)
Állandó áttételű Constant mesh tartalmaz egy hajtómű rögzített, hogy a számláló tengely, mint a jobb oldalon látható, egy fogaskerék úgy van felszerelve, hogy szabadon foroghasson a fő tengely részt minden alkalommal.

Áramot a motor továbbított Hasonlóképpen meghajtó fogaskerék és szelektíven csúszó a számláló tengely, egy kívánt üresjárati fogaskerék, egy szerkezet, amelynél a sebesség változás van kapcsolva a főtengelyhez egy kutya tengelykapcsoló, mint például a kutya tengelykapcsoló .


Mivel a kopás és a veszteség a hajtómű viszonylag kicsi, vagy használják, mint például a fő sebességváltó.
Szinkronizált (Synchro-háló)
Synchro háló Szinkronizált van, a kerületi sebessége a sebességváltó háló, mint a jobb oldalon látható, és nem kattan a hajtást szinkronizált a súrlódási erő a szinkronizáló gyűrű, lehetséges, hogy simán váltani akár utazás közben, a főmenüben használt átviteli vagy repedés.

Szinkronizáló, elsősorban van egy kulcs kifejezés és a csapos a tehetetlenségi zár típus.


Amikor a fog hegyét a szinkronozó gyűrű, mint például a használata időt feleslegben égetően jön, akkor adja meg a fogaskerék válik rosszabb.

Ha igen szokatlan zajt kijön gyakran nevezik "Gallura", akkor az lesz, hogy a sebességváltó és duplakuplungos működését.
Ezek a sebességváltók, de mechanikusan műszakban üzemel elvén tőkeáttétel használják a sebességváltókar és váltó karját, a jelenleg legtöbb mainstream, a hatalmi váltás, ami nincs kuplung műszakban a hidraulikus kuplung a.

Ez az, hogy egy nedves-típusú többtárcsás tengelykapcsoló szinkronizált az átviteli kívánják üzemeltetni, mint például egy hidraulikus dugattyú.

Jelenleg a középkategóriás vagy több traktorok használják számos elektronikus vezérlésű váltónál.


Váltónál még nem tud kuplung műszakban, szükség van, hogy vágja ki az áramot lépve a tengelykapcsoló-pedált, és amikor a stop tartalmaz felszerelés.

Legutóbbi nagy traktor, HMT tovább haladt, mint ez - vannak olyanok használ (hydromechanikai fokozatmentes sebességváltó), amely egy nem-tengelykapcsoló elmozdulás, természetesen anélkül, hogy a tengelykapcsoló-pedált is tartalmaz fogaskerekek Ez volt, és meg kell állítani csak lépve a fékpedált.

Más szavakkal, ez lehet manipulálni ugyanúgy, mint az automatikus autó.

TLT (Power Take Off) tengely


Kardántengely TLT közepén helyezkedik el jelentősen a traktor hátsó része, amelynek célja ellátásához a forgási energiáját a munkagép például tárcsás.

TLT bármely gyártó azonos, fogja használni az általánosan 6 barázda spline nominális átmérőjű 35mm.

Elforgatjuk óramutató járásával megegyező irányban a traktor hátsó, a forgási sebességet a kardántengely függetlenül a futási sebességet, ha a motor névleges fordulatszám (kb 2500rpm), a forgási sebességet a sebesség PTO1 körülbelül 540-es.
TLT erőátviteli
Váltó motorteljesítmény, hétköznapi típusú egy tengelykapcsolós, kétfokozatú depresszió típusú kettős tengelykapcsolós, de van, mint a TLT kuplung Független önálló, egy kis közepes méretű traktor gyakori típusa a mainstream.

A normál típusú, valamint a főként tengelykapcsoló lemez lehet bekapcsolása és kikapcsolása mind a futás és a TLT egy darabban, van két fő tengelykapcsoló tárcsa és kétfokozatú depresszió formula, földúton kell lépve a tengelykapcsoló pedál egy kicsit, További lenyomja a tőle elvárt TLT lejár.

Önálló, amellett, hogy be- és kikapcsolják mind a futás és a TLT a tengelykapcsoló-pedált, TLT a bekapcsolása és kikapcsolása lehet még egy kart vagy kapcsolót.

Azaz, mivel mindegyik lehet egymástól függetlenül működtethető, lehetséges, hogy megszakítja a PTO még megállt, még utazás közben.
 

 

 

Kormányzás


Beépített Típus Kormányzás van valami, hogy önkényesen megváltoztatni a haladási irányában a traktor, de most a szervokormány, a mainstream.

Ez a motor működteti a hidraulikus szivattyú használja a hatalmát az olaj működtetni a nyomásfokozó nyújtott közepén a kormánymű, és csökkentse a működési erő a kormánykerék.

Fajta szervokormány oszlik a következő két nagy.

Beépített típus
El van látva egy elektromos henger és szelep belsejében a kormánymű mezőbe.

Ez működik egy mechanikus tengelykapcsoló, és az erőátviteli növelni a nyomatékot a kormánymű mezőbe.
Minden hidraulikus típusú
Ez átalakítja a kormánymű működését a hidraulikus és erőátviteli keresztül hidraulika tömlő.

Teljesítmény henger, nincs mechanikus kapcsolat a hidraulikus szivattyú.

Ez főleg a nagy traktor.

Integral lehet kompakt, van egy előnye, hogy a rögzítő és a hidraulika vezetékek lehet egyszerűsíteni.

Beépített típus a jobb felső kilátás, ez egy olajtartály és szervokormány dedikált olajszivattyú, segítségével az olajszivattyú a munkagép emelőszerkezet, a szabályozó szelep biztosított a hidraulikus vezérlés a szervokormány van, mint például azok, akik.
Integral szervokormány játék kiigazítás összege
Ha a játék mennyiségű kormányzás nagy, kormánymű hinták, vágott lesz rosszabb, mert a jelenségek, mint például a hatását az út felülete fellendülés jön ki, általános holtjátéka azt állítjuk be, hogy nagyságrendileg 20 ~ 50mm.

Az első kerekek egyenes menet közben, és mérje meg a holtjátéka a kormánykerék külső Kapcsolja kézzel enyhén kormánykerék.

Ha kívül a normál érték, lazítsa meg a kormánymű doboz a biztosító anyát, akkor elforgatásával állítható a Állítsa be csavart.

Amikor szigorítás csökkenti a játék, a játék összeget növelni fellazul.
A kiigazítást követően meghúzásával biztosítható, hogy a biztosító anyát.
Út a légbefúvó a szervokormány
A halál után és feltöltést követően olajcsere, szükség van a légtelenítő keringenek elegendő olajat.

A motor által a nyugalmi állapotból, miközben a megfelelő mennyiségű, hogy ne Kirasa szervokormány szentelt olaj az olaj tartályt, és továbbra is fordult teljes többször jobbra és balra kormányzás, amíg megkönnyebbülés hang hallható.

Olajszintet I. és amíg az olajtartály felső határ helyzetét.


Használja az olajat a misszió esetében (nincs olajtartály) Általános traktor, a légbefúvó a csere után a misszió olajat.
(A rajt után a motor, akkor szinte mi levegőben, hogy kilépünk a természetben)

Ebben az esetben a motor alapjáraton állam tovább forgatni teljes többször jobbra és balra kormányzás, amíg megkönnyebbülés hang hallható.


... Olajat a részletes oldalra

Első kerekek, az első tengely


Elsőkerék-igazítás Első kerék veszik bizonyosságát kormányzási műveletet, rugalmas bizonyos szögben a stabilitás fenntartása (toe, dőlés szöge, csappal szög, görgő szög) első kerék igazítás, hogy egy.

Kerékdőlés szöge a traktor, csappal szög, a görgő szöget nem lehet beállítani, mert a hajó határozza meg a tervezési fázisban.


Az esetleges módosítása csak lábujj változtatásával módosítható a hossza a vonórúd.

Általában toe referencia érték 2 ~ 8 mm-es.
Első kerék láncburkolat
Első kerék láncburkolat Traktor Jelenleg az a típus, lehet kétkerék-meghajtású négykerék-hajtás kapcsoló a mainstream.

Amikor 4 fel a szúnyogok, a kardántengely keresztül elsőkerék differenciálmű, jobbra és balra egyes hajtómű az első hajtómű esetén, a hatalom viszi át a féltengely.

És a hatalom, hogy a fogaskerék-tengelyt, továbbítja a fogaskerék az első kerekekre hajtómű burkolata szöghajtás van egy szerkezet, amelyben a kerékagy (kerék) forog.



A szivárgó olaj


Ahol az olaj, mint például az átviteli és első tengely kering, és megakadályozzák a fertőzést, mint a sár és a víz kívülről, a testmozgás része annak érdekében, hogy megakadályozza, hogy olaj szivárog a külső, hogy a mozgó felület, a tömítések és O-gyűrűk Úgy rendelkeznek.


Mivel működés közben, az ajak része a tömítés (csúszó rész) és a tengely (mozgás síkja) folyamatosan egymásra esnek át a súrlódás, hogy továbbra is kimerült fokozatosan.

Mivel a traktor, hogy belépjen a hasonló hántolatlan, működés közben áztassa folyamatosan sár és víz.

Így a magasabb használati idő növeli a több, teljesen tömítés kopása, ez lesz könnyű sérült olajszivárgás jelentkezik.

Különösen sok a rakomány részei rabló testmozgás, a könnyű olaj szivárgás keletkezik.

Körül az első kerék fogaskerék esetében az első tengely, kardántengely csapágy esetén, a hátsó kerék tengelye és a hasonló szervokormány henger.


Elmúlt leírt → 23.: A olajszivárgás javítás az első kerék fogaskerék esetében traktor

Munkagép felhúzókészüléken


Különleges 3P-B-típusú Automatikus rántás Munkagép szerelési eszköz, hogy alkalmazkodott fel és az alsó támogatást általában a munka gép három pontot.

Emelőkar minden oldalon egy, a továbbiakban a 3-pont összeköttetés, hogy támogatják, és az alsó link, hogy felfüggesztik a vonórúd, összesen három kapcsolat egyik legjobb kapcsolat, amely található a közepén tetején.

Traktor Alapvetően ez, hogy rögzítse a gép, mely közvetlen vagy a Hitch (csatoló) a három pontot, akkor lehet emelni, és csökkentette a hidraulikus rendszert.

Méretek a hárompontos kapcsolat határozza meg Japán Ipari Szabványok (JIS).


... Részletes oldal


Jobb alakja a példáját Kubota speciális 3P bökkenő, az, ami a továbbiakban a B bökkenő.
Ellenőrizze lánc
Mint ilyen a dolgozó gép nem rázás nélkül, amennyire csak lehetséges, hogy a bal és jobb, hogy alkalmatlan egyenes elülső munka gép, van beszerelve egymáshoz húzza balra vagy jobbra.

Ellenőrizze lánc általában speciális 3P kapcsolatok, például a jobb felső nézet (a helyes szerelési) inkább egy állapot, amelyben a munkagép alatt van, az kevésbé bal és jobb a játék, mint a leeresztett állapotban.

Ezzel szemben, check-lánc standard 3P linket (a helyes szerelési) több olyan állapot, amelyben a dolgozó gépet felemeli, könnyen bal és jobb a játék több lesz, mint a leengedett állapotban.


Kiigazítás, Tekintettel a fentiekre igazítani, hogy szembenézzen az egyenes elöl tekintetében a traktor.

Ha felfogni, vagy játszani kevésbé munkagép bármilyen magasságban, azt feltételezzük, számoljon el kell beállítani, hogy bizonyos mértékig enyhe játszani abban a pozícióban.

Általában, mivel a beállító szakaszban nem fordul ragaszkodjanak a sár és a rozsda, és vidd a sárban, például mosás, és jó ötlet, hogy kenje bármikor.
Emelőhengerből
Emelje henger, és már közé szerelt emelő kar és az alsó linket, az általános jobbra emelőhengerből, a bal oldalon van a vonórúd.

És relé emelése és süllyesztése a dolgozó gép, van egy szerepe, hogy a vízszintes a munkagép hogy mozgatásának a henger.

Emelőhengerből, ezeket felszerelték a stroke-érzékelő a henger teleszkópos helyzetben.

Álláspontja a pin rögzítésére emelőhengerekre (vonórúd) alsó összekötő, meg kell változtatni a lyuk helyzetét a munkagép kell használni.

Jellemzően, egy forgó Roi kapcsolat előtt lyuk, sok kombinációk a felvonó rúd lyuk.

Ha megváltoztatja a lyuk helyzetét, kardántengely Ügyeljünk arra, hogy a leginkább up pozícióját a rendellenes zajt létezését és munkagép.

Munkagép emelőszerkezet (hidraulikus rendszer)


Munkagép emelőszerkezet, forgatja a hidraulikus szivattyú a motor teljesítménye, küldött a hidraulikus henger a nyitó és záró szelep az olaj küldeni a szelep, emelhető és süllyeszthető a emelőkar.
A hidraulikus Nyomás AZ áramlás

→ hidraulika kör és ajánlott oldalak: mozgó hidraulikus pneumatikus során
Hidraulikus henger
Lift karját egy hidraulikus henger emelni a traktor a dolgozó gép (emelőhengerből) használunk azok főként egyszeres működésű.

Csak küld az olaj a hidraulikus henger, és egy olyan mechanizmus, hogy leszáll a saját súlya a lyukasztó gép, olaj belsejében a szelep süllyesztésénél emel.

Ezen túlmenően, mint a felvonó henger tartása a vízszintes rögzített, az előző bekezdésben (dolgozó gép szerelt eszköz), kettős működésű működő hidraulikus mindkét emelése és süllyesztése alkalmazunk.

Hidraulikus henger díszített kifejezéseket és külső kifejeződése.
Szabályozó szelep
A szabályozó szelep, az áramlást az olaj változik, mert az orsó mozgatja működik a helyzetben a kart.

És amely mechanikusan működtetett link mechanizmus, szándékoznak működtethető egy mágnesszelep az eredeti elektronikus vezérléssel.

Ha nem működik a helyzetben a kart, az olaj küldött a hidraulikus szivattyú, hogy visszatérjen az olajtartály leveri ürítő szelepen (átvitel).

Olaj a hidraulikus henger, hiszen a visszacsapó szelep és a poppet nem áramlik zárt, munkagép tartja állandó magasságon.
Szelep
Relief szelep arra szolgál, hogy szabályozza a maximális nyomás a hidraulikus körben.

Állítsa nyomás a szelep körülbelül 160 ~ 180kg / cm², a nyomás, amikor a szelep nyitva van a legnagyobb nyomást a gép.
Hidraulikus szivattyú (olajszivattyú)
Olajszivattyú Hidraulikus szivattyú, és azok által vezérelt ilyen közvetlen ékszíj a motor, van például az hajtja, hogy egy szerelő szivattyú hajtómű mellett a motor, papucs írja rotációs szivattyú, lapátos típusú, trochoid, fogaskerék típusú, és a hasonlók.

Gear típusú, az is, hogy forog a külső fogaskerék, mint a jobb oldali kép összhangban van a két, vannak dolgok, amelyek a külső fogaskerék forog a belső felszerelés. A hidraulikus szivattyú használt munkagép emelőszerkezet a traktor, a sebességváltó-típusú külső fogaskerék forgatni egymás mellett két, ami vezérli a számot használja a szivattyú meghajtó fogaskereket a főtengely. Fogaskerék-szivattyúk rögzített kapacitás, hogy képes, hogy küldjön egy bizonyos mennyiségű olajat, általában rpm használunk belül 1000 rpm. Mivel a fogyóeszközök stb Bár egy hidraulikus szivattyú, és legyen használni időt túl sok, és a ház belső felületén, egy felület a sebességfokozat kopott kapacitása csökken kissé. Például, a traktor, mint például a használat ideje meghaladja 1500 óra, emelje fel a lassú tünetek a dolgozó gép az olajszűrő és olaj új, munka, de kudarc is elképzelhető, például a kopás és a vezérlő szelep a hidraulikus dugattyú tömítést , fennáll annak a lehetősége, hogy a hidraulikus szivattyú kapacitása csökken. Bár jó, ha sokat cseréjét tömítés, ha bomlás van szükség, akkor jobb, ha cserélt szivattyú hamu helyett változó részeit.
Visszacsapó szelep
Visszacsapó szelepek arra használják, hogy tartsa a hidraulikus nyomás a felvonó, amikor a hidraulikus henger, nyitott idején küldő az olajat a hidraulikus henger, ez nem küldött úgy, hogy közel nyomáson egy rugó.
Őszi sebességszabályozó szelep (hidraulikus szelep)
HidrauiikaszeiepCsökkenés mértéke szelep egy szelep, amely szabályozza a csökkenő sebesség a munkagép. Feszültségcsökkentő sebesség és csak a szoros ha Shimere lelassul, akkor lezárja a munkagép is szolgál stop funkció az egyidejűleg három-pont kapcsolat és már nem csökken. Ezen túlmenően, a csak ősszel sebesség nyitott, és azt nyitni gyorsabb, ez nagyon veszélyes, mert esik, hogy a lehető nyitott maradványait a saját súlya. A szabályozás lényege, hogy egy jó őszi sebessége elég. Falling sebességet beállító szelep, és hasonlók, ilyen egy forgó, vagy egy karral vagy elektronikus vezérlésű is, amint az ábrán látható, hogy a jobb oldalon.
Hidraulika olaj
Hidraulika olaj használt traktorok, azok is együtt használják a misszió olaj továbbítását, mint egy tank a mainstream. Keverjük össze, mint, amelyek közül néhány biztosított külön motorolaj dedikált tartály válik közepes méretű. Traktor és én is használni az általánostól # 80 előtt és után a misszió olajat össze. olajat a részletes oldalra
Típusú automatikus szabályozó eszköz használható munkagép emelőszerkezet
Példaként az automatikus vezérlő eszköz, digitális általában a kimeneti DC5V, mint az érzékelő áramot a számítógép, gyakran keresztül minden érzékelő, például egy változtatható ellenállás (körülbelül több kOhm), egy analóg feszültség, amely megváltoztatja az egyes által az A / D átalakító Ez alakítjuk egy jelet, amely a feldolgozás egy mikroszámítógép. Ezen kívül azt összehasonlítjuk hivatkozással a kimeneti feszültséget a D / A átalakító. A folyamat eredményeként működtetésével egy mágnesszelep, amely kezeli a hidraulikus forrás, és van kialakítva, hogy állandó ellenőrzés. Mellesleg, a működtető például szolenoid szelepek és motorok, van egy mechanizmus aktiválható egy relét. Hasonlóképpen, a sofőr ugyanaz a kör működési egység, amely képes a kezelési utasítások, az A / D átalakító, és csatlakozik a kommunikációs vonalak mikrokontroller. Működés egység, van egy funkciója meghatározásának számú feldolgozó minták, amelyek előre be vannak programozva a mikroszámítógép, a mikroszámítógép összehasonlítja folyamatok egy jel bemeneti az érzékelők alapján beállított feldolgozási minták, attól függően, a feldolgozási eredmény Akuchuta Ahhoz, hogy áramot működéséhez szükséges az ilyen. Jelenleg a traktor főleg követi a automatikus vezérlő és hasonlók vannak felszerelve. ※ leírt Kubota kijelölése
Automatikus vezérlés eszköz neve Szerep, tartalmat A kapcsolat az érzékelő, a vezeték
Pont szabályozás Attól függően, hogy az adott pozícióban a pozíció kart (hidraulikus kar), a magassága az alsó linket határozzuk meg. Pozíció érzékelő, mint például a felvonó kar érzékelő
Automatikus szántás mélysége vezérlőegység (Mélység) A rotációs átlagos síklemez, hogy fel és le a földre nyomást, azt állítja, állandó érzékelt Kofuka helyzetben egy érzékelő csatlakozik az átlagos sík vagy vezeték ,. És a alkalmazkodniuk kellett a mélység segítségével a hátsó kerék, egy olyan mechanizmust, amely ellenőrzi a számítógép használata, vagy hidraulikus szerkezettel. Fedél szenzor, emelőkar érzékelő, a motor fordulatszámát érzékelő, járműsebesség-érzékelő, stb
E Auto A szántás mélysége álláspontot az automatikus szántás Mélységállító (Mélység) tárcsázási, a szántási mélység álláspontját, hogy változik az ilyen változások vagy település a gumiabroncs a föld nyomása, rögzített felkutatták és Terhelésingadozások a motor. Használni, ha azt szeretnénk, hogy a munka által növelve az átlagos lemez. Lift kar érzékelő, a motor forgási érzékelő, például egy gyorsító érzékelő
Automatikus vízszintes vezérlőegység (Monroe) munkagép akkor is, ha a traktor hajlik mindig圃面, megpróbálja fenntartani a vízszintes mozgatásának emelőhengerből. Az alapvető vízszintes helyzetben lehet önkényesen megváltoztatni. Gördülő érzékelő érzékelésére dőlés, vannak olyanok, egy kondenzátor kapacitása változások dőlésszög. Stroke-érzékelő, gördülő-érzékelő, mint például a felvonó kar érzékelő



Amellett, hogy a fenti a tervezet vezérlő van. Ez a helyzet a vontatási dolgozó dolgozó berendezések, mint például ekék módon, egy olyan berendezés, állandó szántási mélység helyzetben válaszul a változó terhelés a dolgozó gép, ez elsősorban a közepes és nagy traktorok. A szabványos három-pont kapcsolatok, típusát kimutatására egy terhelésváltozás összhangban a felső kapcsolat és hasonlók.
 

 

 

Kardáncsuklós


USJKardáncsuklós egyik sugárzó erőt a traktort a munkagép. És a hétköznapi alakú ízületi, mint a jobb oldali ábra, van egy ilyen univerzális hatékony szöget a sok nagylátószögű közös, mint a normál típusú. Mindkét tengely (közös) vált bontva férfi és női, csúszó (tágulás és összehúzódás). A sár védi sárga védő csatoló, a szennyeződés megelőzése a tengelyt. Univerzális része válnak speciális hordozó mozgatni a kereszt, védi a zsírt. Szög ízületek kapcsolódó két kereszt alakú csapágy egy (kardántengely oldal), készül befogadni olyan széles, mint a neve. Megelőzése leesik vagy sérült univerzális ízületek vannak szerelve, általában a közepén a férfi-nő átfedés mérete meghaladja a 100 ~ 150mm ugyanakkor kibővítették No.1, rés mérete 20 ~ 30mm a két csúcsa legfeljebb összehúzott állapotban Van egy ideális, vagy több. Mivel az egyetemes része, amikor felvetette, hogy a gép, ami ahhoz vezethet, hogy kár, hogy az erő, akár az egyetemes része nem válik körülbelül 30 ° -os vagy ennél is alkalmazni magassági korlátozás. Más szavakkal, ha abban a helyzetben kart a tetején szokatlan hang jön ki, mivel az ilyen dolgokat, és hogy van egy mechanikai erő, és hogy ez nem növeli a munkagép olyan magasságig, amely szokatlan hang jön ki. Alapvetően rendellenes hang jön ki, ha a megfelelő, mint a méretei a felső kapcsolat nem megfelelő.
KardáncsuklósJobb a szám egy férfi közös kardáncsuklók. Tengely része válnak általában jó görbék, jutását megakadályozzuk csak helyhez kötött. Része a spline ahogy az ábrán látható a jobb oldalon nincs csatlakoztatva, spline lyuk is ugyanúgy, mint a női oldalon, készülnek egy része csak a horony szélessége. Ha telepíti hogy illeszkedjen a groove, férfi és női egyaránt közös készül ugyanabba az irányba, mint a jobb felső kilátás. Mások, mint például a nagy látószögű ízület mint például alakú szögletes cső. Ez május, kombinált férfi és női azon a helyen, amely lehet beilleszteni.
Út az egyetemes közös deszorpciós
Desorption az egyetemes közös végezzük olyan állapot, amelyben a dolgozó gép leengedett a földre mindig vízszintes felületre. Eltávolítása, kardántengely (traktor) oldalán, PIC (munkagép) oldalról sem jó, először hozta a hátsó miközben nyomja a lock-pin egy, azt kihúzta, miközben lenyomva tartja a rögzítő csapot a másik. Ezután húzza, miközben lenyomva a rögzítő csapot a másik. Mindkét tengely egységet (kardántengely, PIC tengely), akkor könnyen eltávolítható viszonylag Amikor csinálod re rámutatva, hogy a tengely csúszószelepszár elég olaj a férfi és női, mert az emberek, akik nem rotációs csak általában nem lehet eltávolítani, hogy nagy mértékben Gyakran nem lehet eltávolítani kézzel ragadt. Ebben az esetben nehéz eltalálni, de nincs más leválasztómozgást miközben megérinti a hasonló kalapács. Továbbá, ha nem jön le amúgy, és távolítsa el a rotációs míg a kardántengely. Mivel kilépési osztva férfi és női, később eltávolították, ill. Hogy tartalmazza a hím és nőstény a borda, és elhelyezni, hogy illeszkedjen a helyére össze néhány spline kapcsolódnak, mint a jobb felső kilátás. Szerelés, kardántengely (traktor) oldalán, de lehet, hogy akár PIC (munkagép) oldalán, először hozta a vissza, mint a záró helyzetbe, miközben lenyomva tartja a zár-pin egyet, tedd, miközben lenyomva tartja a rögzítő csapot a másik végén, lock pin lock megerősíti az a hely lezárni. Ezután a zár leeresztik a helyzetben, hogy rögzítse a másik. Ha van egy mozgásteret tágulás és összehúzódás hossza a csúszó részét a hím és nőstény, nincs szükség, hogy tegye, hogy a hátsó, mint a zár helyzetbe elején természetesen. Kijelölése szerelési oldalon, de általában közös nem annyira probléma, ha hozzá sem, nagylátószögű közös csatolni a nagylátószögű oldalról a kardántengely oldalon. Elvileg a szerelési oldalán az adott tömítés kimutatták, hogy megvédje a csatoló, ez lesz az utcán. Normális esetben, sár nehéz lesz irányban belép a csúszó részét a női és férfi.
Gondoskodik a kardántengely
Univerzális része be elegendő zsírt (zsírozószemmel a kereszt csapágy) (50 órát), tengely szakaszban főleg a lyukakat a női oldalon onnantól tisztítsák meg, mint a kerozin, amelyet beépítettek alkalmazásával a zsírt. Univerzális közös, nincs probléma akkor is, ha használják a védelem hiánya csatoló, csepegtető sár használat után Miután a csatolt sár tengely csúszó részét a férfi és női, és elkerüljék ragasztás, például kenést. Mivel a kardántengely Ha veszel új termékek, mint elég drága is, hogy kenje a kopás, kár nagyon fontos abban az értelemben, hogy megakadályozták.

Kerékabroncs


KerékabroncsGumiabroncsok és ruhával-szerű jó minőségű gumi említett szálak, mint például a műselyem vagy nejlon ujjak gyártják vulkanizálással öntvény, amit egymásra is. Gumik, amelyet használni a sajtó-szerelvény a levegő között a gumiabroncs és a kerék fel a csövet a gumiabroncs, ehhez használják nyomja simuló által használt sűrített levegő, a közvetlen légi nem követeli meg a cső, tömlő nélküli Van. A gumiabroncs vázának (merevítőtagok) arra szolgál, hogy tartsa a nyomást, üvegszálas vezetékek vannak halmozva több rétegben. Egy torzítás gumiabroncs amit szuperponált rost zsinór átlósan, de vannak a megfelelő szögben sugárirányban a kerületi irányban egy radiál gumiabroncs. Azt is, hogy ez a szám (erő) a betétek számának (PR). A traktor használt sok torzítás gumik, van egy magas Lag gumik, hogy növelje a lag a rizsföld. Rendeltetése a gumiabroncs következő három típusú használnak.

  1. A szélessége a gumiabroncs hívják - a felni átmérőjét hívják - rétegű értékelés (PR)
  2. A szélessége a gumiabroncs hívás / simaság aránya hívást - a felni átmérőjét hívják - rétegű értékelés (PR)
  3. Jelző szimbólumok teherbírási a gumiabroncs, az úgynevezett lapos aránya - a felni átmérőjét nevezett - réteg értékelés (PR)

Kereső



Webáruház

0.0803 mp


webáruház négyzet fájlwebáruház négyzet fájl
   Kezelési útmutatók    Elérhetőségek    Kistraktorok előnyei    Rendszám kistraktorra    Japán traktor márkák gyártási évei    Kerékszimering csere útmutató    Traktor útmutató    Talajmaró útmutató
lábléc