agroapro webapró

webáruház felső lábléc
webáruház négyzet fájl

Facebook


LÁJKOLJ MINKET A FACEBOOK-ON !





Ajánlott partner:






Videók


Japán kistraktor videók









Kerékszimering csere útmutató

http://www.engineer314.com/no_q/no_23.html


23.: A szivárgó olaj javítás az első kerék fogaskerék esetében traktor


 
 

 
Ezúttal leírjuk a lépcsőn a szivárgó olaj javítás az első kerék fogaskerék esetében Kubota traktorok GL260.

Mert ez az olaj szivárgását, akkor javítani, ha cserélni a tömítés, ellentétben a forgó tömítés csere, leginkább azt hiszem nem használó oxyacetylene hegesztés (gáz hegesztéshez).

Ezen kívül figyelembe, hogy a kapcsolat nem helyettesítheti különösen azért, mert nem volt visszaüt.
A saját tapasztalatom, ez ritkán cserélni a csapágy folyik az olaj javításával kapcsolatos munkákat ügyben.

Természetesen, de hatással is volt jobb, csere, akkor azért, mert fogyóeszközök, hogy lesz idő és költség ....


Főként szükséges eszközök, szerszámok: 12mm, 14㎜, 27㎜ doboz kulccsal vagy szemüveg kulcs, 19㎜ dugókulcs, lyuk Seeger-fogó (egyenes típus CH4A), Seeger-gyűrű fogó tengely (dalok írja CS3B), lehúzó, gyanta kalapács, kalapács, réz kalapáccsal üti eszköz (lapos csavarhúzó, véső), vízálló papír (# 800-1000), reszelő, kompresszor (légfúvás takarítás), kerozin kis mennyiségű (tisztításhoz), a hulladék anyag Több lapot, zsír, motorolaj egy kicsit, hidraulikus emelővel × 2, szögletes fűrészáru × 2, fáradt olaj box Mission Olaj (# 80 ~ 90) 3.2ℓ
 
Olaj szivárog a jobb első kerék a hajtásház.
A jack-ig lebegett az első kerekeket.

Mivel a bal fényképet, majd jack fel, és tegye a fa az egész előtt az első kerék tengely (motor) keret.
Vegye ki a gumiabroncs.

Itt voltam Távolítsuk el a csavart, és használja a levegő hatása csavarkulcs, ha eltávolítja a négyirányú vezérlő kulcs a fogyasztói hatalom, van egy kis meglazult előtt jack fel.

Fej 19㎜ pozitív menetes négy, két anyát
Vegye ki a leeresztő csavart (fej 14㎜ pozitív menet).

Ön arra, hogy ne veszítse el a csomagolás.
Mivel a tengely esetében is csatlakozik a bal és jobb, azt is vegye ki a bal oldalon a leeresztő csavart.

Ha eltávolítja az olaj belépő a csavart (fej 27㎜ pozitív menet), hogy kilépjen a korai olaj.
Távolítsuk el a csavarokat és az anyákat, amelyek a sebességváltó burkolatát.

Head 12mm pozitív csavarok és hat, két anyát
Távolítsuk el a sebességváltó burkolatát.

Mivel a bal oldali fotó, Ategai a vésőt a gallér része a fogaskerék-ügyben fedél, hit rajta egy kalapáccsal.

Amint eléred váltás közben a diagonális, akkor már hiányzik, azonnal.
Ez egy fogaskerék-ügyben fedél eltávolítását.

Szintén a kerékagy tengelye ebben az esetben is ragaszkodtak tömítés, de mivel nincs olaj szivárgását a központi tengely, többé nem bomlik.

Mindazonáltal, ha egy Burr-et a gallér része véső kijött laposra dörzsölés egy fájlt, por csatlakozik a csapágyak és a felszerelés körül folyt finoman kerozin, már erősen befújt levegő tisztán a kompresszort.
Gear esetet rögzítette egy tengely mentén, a rugalmas gyűrűt úgy, hogy nem esik.

Mielőtt eltávolítaná a tengely a rugalmas gyűrűt, és távolítsa el a fogaskereket.
Az alacsonyabb fokozatban helyzet, akkor igen felszerelve dugót.

Ez nem a dugó eltávolítása lehet tömítés csere, de mivel a felhalmozott szennyezett olaj alján, sem húzza ki tiszta enyhén felhalmozódott olaj eltávolítja a dugót.
Vegye ki a dugót.

Mivel a bal fényképet, és Ategai hegyének irányába a megfelelő lapos csavarhúzót, hogy a belsejében a dugót a perem, akkor terjed a különbség, ha megérinti egy kalapáccsal.

Aztán, hogy távolítsa el azt emelte apránként.
Vegye ki a lyukat a rugalmas gyűrűt, és húzza ki a fogaskerék-tengelyt.

Eltávolítása után a rugalmas gyűrűt, fogaskerék-tengelyt lesz hiányzik együtt a csapágy.
Ha nem jön mulasztás, ha Oshiagere többször ujját az alsó, általában már hiányzik.
Vegye ki a dugót, snap gyűrű lyuk, ez sim, fogaskerék-tengelyt (csapágy, beleértve a fogaskerék).
 
 

 
Azt hogy a jack alá sebességváltó esetén.

Helyezze a fát, de a jack-ig nyitva kell hagyni kb 1cm nélkül.
Távolítsuk el a fogaskerék esetében.

Megszünteti a tengelyen a Seeger-gyűrűt.

Mi egy Seeger-gyűrű fogó tengelye a pálya jellege.
Dobja el, ha megérinti a hajtásház tetején a közepes és nagy kalapács.

Ez nem hit közvetlenül, de Ategai réz kalapáccsal, akkor nyomja meg felülről.
Mi fog csökkenni, miközben fogadó apránként a jack.

Tie rúd gond nélkül üzemelnek, és kapcsoltak maradnak.

Természetesen, de könnyen jobb eltávolítani a nyomtávrúd végét működik, ha igen ragadt meg lehet speciális eszközökre van szükség, hogy távolítsa el az ügy szörnyű, hogy az ne érjen az elejétől.
A szögváltómı esetben vegye ki a hüvely a tengely tömítés.

A hüvely közös felület a perem és az ügy a hüvely, a hegyét egy lapos csavarhúzóval egészül ki egy kalapácsot, akkor távolítsa el, míg okozó gallér.
Masu távolítsa el a tömítés a sebességváltó esetén.

A külső felülete tömítés ízületi felszínen a (párzás része), és az ügy a tömítés, a hegyét egy lapos csavarhúzóval egészül ki egy kalapácsot, akkor távolítsa el, míg okozó külső palástján.
Távolítsuk tengely számára a rugalmas gyűrűt, tömítés, ez a borítás.

A tömítések a korai típus, tömítés és a hüvelyt lehet elválasztani.
Azt akarjuk, hogy tisztítsa meg a hüvely közös felület a szöghajtás esetében.

És gyönyörűen csiszolt vízálló papírt, hogy úszott az kerozin (kb # 800-1000), és végül el fogja hagyni törölje tisztára a szennyeződést egy ronggyal.

Ezen felül, miután csiszolt fogkefével és permetezés karburátor tisztító, de azt hiszem, hogy ez is jó, hogy távolítsa el a szennyeződéseket a részek tisztább, mit kell tenni a múlt törölje le egy ronggyal és akár halált is okozhat, hogy tisztítsák meg sem a levegőt fúj mossuk kompresszor Te.

Az ok alkalmazásával vízálló papír, ez azért van, mert volt egy kis rozsdás részek.
Tömítés a közös felület a hajtásház oldalán is elhagyja az azonos tiszta.

Ezen felül, akkor hagyja a lejárt is a csomópont felületén a hajtóműház fedelét.
Ez lesz tiszta a szennyeződést, mint a por ragadt a belsejében a helyzet.

Áthaladva a kerozin a tetején a csapágy, az utolsó fogja használni a kompresszor, és az egész belsejében az ügy tiszta levegőt fúvatunk.
Ez egy új tömítés.

Ellentétben a korai típus, tömítések javult, ez lett a típus, amely nem osztható.

Ezen kívül, rozsdamentes acél burkolat a sárvédő került.
Telepíteni a tömítés.

Használja a gyanta kalapács, mi szentelt váltás közben az átlós.

Amikor beszúr szögben idején az első beültetés, és óvatos, mert van olyan eset a gumi részt figyelmen kívül hagyjuk.

Először is, a külső kerületi felülete a tömítés (párosodás rész) kell jelöljük vékonyra bevonat a motorolaj, azt Uchikome nehézség nélkül.
Nehéz beültetés helyén van Ategai egy kis kalapáccsal, én vezetek rajta.
Sárvédő dobott a fedelet.

Ez nem hit egy műgyanta kalapáccsal és beépülő megnyomásával a teljes burkolatot mindig két kézzel.

Miután Összességében rabja, és végül, hogy használja a hüvelykujját, akkor tartsa lenyomva váltás közben az átlós.
Erősítse a sebességváltó esetében a hajtómű esetén.

Hagyja adott bevonat a motorolajat a tömítés és csapágy közös felület a szöghajtás esetében.

Először igazítsa a helyzet Emelje fel a hajtómű esetén kézzel.

Ezután a jack-ig, miközben az állam, fogjuk fel arra a pontra, ahol belép nehézség nélkül.
Ez lesz sztrájk a szögváltómı esetben felülről.

Ez nem hit közvetlenül, de Ategai réz kalapáccsal, akkor nyomja meg felülről.

Egyszer egy kicsit, majd jack fel újra.

Amíg a sár fedél felső felülete érintkezésbe lép a szöghajtás esetben, hit, akkor ismételje meg a jack-ig.
Erősítse a tengelyen a Seeger-gyűrűt.

A telepítés után a rugalmas gyűrűt, és távolítsa el a jack.
Tegye a fogaskerék és a fogaskerék-tengelyt alulról együtt a csapágy, és telepítse a Seeger-gyűrűt az alátétet és a lyuk.

Talán azért, mert a rugalmas gyűrűt, kivéve a motorolaj, amelyet csöpögő, általában tudunk kézzel könnyen.

Ha benne a rossz, míg aggódni a megbízás spline a fogaskerék-tengelyt a szöghajtás abban az esetben, és kapcsolja üti a szem apránként egy kalapáccsal alulról.
Ez egy új dugót.

Mekurabuta mind azt mondják.
Telepítsem a dugót.

Használja a gyanta kalapács, mi szentelt váltás közben az átlós.

Először is, a külső kerületi felületén a dugót a (párosodási rész) kell jelöljük vékonyra bevonat a motorolaj, azt Uchikome nehézség nélkül.
Én Telepítse a sebességváltó burkolatát.

Először is, az O-gyűrű körül a fogaskerék-ügyben kiterjed a zsír, a csapágy külső kerülete szabadságot adott bevonjuk a motorolajat.

Sebességváltó esetén fedezi, nem szabad arra kényszeríteni, hogy dörömböl.

Miután bizonyos mértékben a kezében egy erő a sebességváltó-ügyben fedelét, majd a taktikát a csavart.

Néha, ott is belép, hogy könnyen vissza csak a kezében a hatalom.
Váltás közben a csavart a diagonális, akkor húzza apránként.

Ebben az időben, továbbra is húzza meg a csavart, miközben ellenőrizheti a megbízás a hajtómű, és biztosítja, hogy a végeredmény jó kapcsolatot a hajtómű burkolatát.

Eljegyzés a fokozatban rendezni, ha Kanjitorere a játék megéri ringató egyik oldalról a másikra kézzel kerékagy.

Ha nagyobb játék nélkül eltávolítani vagy egyszer lazítsa meg a csavarokat, és próbálja újra kihúzni a sebességváltó-burkolatát.

Végül távolítsa el a jack szerelés gumiabroncs, ez a vége, hogy a hajtómű olaj (3.2ℓ).

Bolt gumiabroncs mi is húzza váltás közben az átlós, de mint ha kézzel húzza használata nélkül hatását körül lógott gumiabroncs, távolítsa el a jack előző bizonyos mértékig húzza meg, majd húzza meg ismét.

Kereső



Webáruház

0.0489 mp


webáruház négyzet fájlwebáruház négyzet fájl
   Kezelési útmutatók    Elérhetőségek    Kistraktorok előnyei    Rendszám kistraktorra    Japán traktor márkák gyártási évei    Kerékszimering csere útmutató    Traktor útmutató    Talajmaró útmutató
lábléc