agroapro webapró

Facebook


LÁJKOLJ MINKET A FACEBOOK-ON !





Ajánlott partner:






Kategóriák

Videók


Japán kistraktor videók









Kerékszimering csere útmutató

http://www.engineer314.com/no_q/no_23.html


23.: A szivárgó olaj javítás az első kerék fogaskerék esetében traktor


 
 

 
Ezúttal leírjuk a lépcsőn a szivárgó olaj javítás az első kerék fogaskerék esetében Kubota traktorok GL260.

Mert ez az olaj szivárgását, akkor javítani, ha cserélni a tömítés, ellentétben a forgó tömítés csere, leginkább azt hiszem nem használó oxyacetylene hegesztés (gáz hegesztéshez).

Ezen kívül figyelembe, hogy a kapcsolat nem helyettesítheti különösen azért, mert nem volt visszaüt.
A saját tapasztalatom, ez ritkán cserélni a csapágy folyik az olaj javításával kapcsolatos munkákat ügyben.

Természetesen, de hatással is volt jobb, csere, akkor azért, mert fogyóeszközök, hogy lesz idő és költség ....


Főként szükséges eszközök, szerszámok: 12mm, 14㎜, 27㎜ doboz kulccsal vagy szemüveg kulcs, 19㎜ dugókulcs, lyuk Seeger-fogó (egyenes típus CH4A), Seeger-gyűrű fogó tengely (dalok írja CS3B), lehúzó, gyanta kalapács, kalapács, réz kalapáccsal üti eszköz (lapos csavarhúzó, véső), vízálló papír (# 800-1000), reszelő, kompresszor (légfúvás takarítás), kerozin kis mennyiségű (tisztításhoz), a hulladék anyag Több lapot, zsír, motorolaj egy kicsit, hidraulikus emelővel × 2, szögletes fűrészáru × 2, fáradt olaj box Mission Olaj (# 80 ~ 90) 3.2ℓ
 
Olaj szivárog a jobb első kerék a hajtásház.
A jack-ig lebegett az első kerekeket.

Mivel a bal fényképet, majd jack fel, és tegye a fa az egész előtt az első kerék tengely (motor) keret.
Vegye ki a gumiabroncs.

Itt voltam Távolítsuk el a csavart, és használja a levegő hatása csavarkulcs, ha eltávolítja a négyirányú vezérlő kulcs a fogyasztói hatalom, van egy kis meglazult előtt jack fel.

Fej 19㎜ pozitív menetes négy, két anyát
Vegye ki a leeresztő csavart (fej 14㎜ pozitív menet).

Ön arra, hogy ne veszítse el a csomagolás.
Mivel a tengely esetében is csatlakozik a bal és jobb, azt is vegye ki a bal oldalon a leeresztő csavart.

Ha eltávolítja az olaj belépő a csavart (fej 27㎜ pozitív menet), hogy kilépjen a korai olaj.
Távolítsuk el a csavarokat és az anyákat, amelyek a sebességváltó burkolatát.

Head 12mm pozitív csavarok és hat, két anyát
Távolítsuk el a sebességváltó burkolatát.

Mivel a bal oldali fotó, Ategai a vésőt a gallér része a fogaskerék-ügyben fedél, hit rajta egy kalapáccsal.

Amint eléred váltás közben a diagonális, akkor már hiányzik, azonnal.
Ez egy fogaskerék-ügyben fedél eltávolítását.

Szintén a kerékagy tengelye ebben az esetben is ragaszkodtak tömítés, de mivel nincs olaj szivárgását a központi tengely, többé nem bomlik.

Mindazonáltal, ha egy Burr-et a gallér része véső kijött laposra dörzsölés egy fájlt, por csatlakozik a csapágyak és a felszerelés körül folyt finoman kerozin, már erősen befújt levegő tisztán a kompresszort.
Gear esetet rögzítette egy tengely mentén, a rugalmas gyűrűt úgy, hogy nem esik.

Mielőtt eltávolítaná a tengely a rugalmas gyűrűt, és távolítsa el a fogaskereket.
Az alacsonyabb fokozatban helyzet, akkor igen felszerelve dugót.

Ez nem a dugó eltávolítása lehet tömítés csere, de mivel a felhalmozott szennyezett olaj alján, sem húzza ki tiszta enyhén felhalmozódott olaj eltávolítja a dugót.
Vegye ki a dugót.

Mivel a bal fényképet, és Ategai hegyének irányába a megfelelő lapos csavarhúzót, hogy a belsejében a dugót a perem, akkor terjed a különbség, ha megérinti egy kalapáccsal.

Aztán, hogy távolítsa el azt emelte apránként.
Vegye ki a lyukat a rugalmas gyűrűt, és húzza ki a fogaskerék-tengelyt.

Eltávolítása után a rugalmas gyűrűt, fogaskerék-tengelyt lesz hiányzik együtt a csapágy.
Ha nem jön mulasztás, ha Oshiagere többször ujját az alsó, általában már hiányzik.
Vegye ki a dugót, snap gyűrű lyuk, ez sim, fogaskerék-tengelyt (csapágy, beleértve a fogaskerék).
 
 

 
Azt hogy a jack alá sebességváltó esetén.

Helyezze a fát, de a jack-ig nyitva kell hagyni kb 1cm nélkül.
Távolítsuk el a fogaskerék esetében.

Megszünteti a tengelyen a Seeger-gyűrűt.

Mi egy Seeger-gyűrű fogó tengelye a pálya jellege.
Dobja el, ha megérinti a hajtásház tetején a közepes és nagy kalapács.

Ez nem hit közvetlenül, de Ategai réz kalapáccsal, akkor nyomja meg felülről.
Mi fog csökkenni, miközben fogadó apránként a jack.

Tie rúd gond nélkül üzemelnek, és kapcsoltak maradnak.

Természetesen, de könnyen jobb eltávolítani a nyomtávrúd végét működik, ha igen ragadt meg lehet speciális eszközökre van szükség, hogy távolítsa el az ügy szörnyű, hogy az ne érjen az elejétől.
A szögváltómı esetben vegye ki a hüvely a tengely tömítés.

A hüvely közös felület a perem és az ügy a hüvely, a hegyét egy lapos csavarhúzóval egészül ki egy kalapácsot, akkor távolítsa el, míg okozó gallér.
Masu távolítsa el a tömítés a sebességváltó esetén.

A külső felülete tömítés ízületi felszínen a (párzás része), és az ügy a tömítés, a hegyét egy lapos csavarhúzóval egészül ki egy kalapácsot, akkor távolítsa el, míg okozó külső palástján.
Távolítsuk tengely számára a rugalmas gyűrűt, tömítés, ez a borítás.

A tömítések a korai típus, tömítés és a hüvelyt lehet elválasztani.
Azt akarjuk, hogy tisztítsa meg a hüvely közös felület a szöghajtás esetében.

És gyönyörűen csiszolt vízálló papírt, hogy úszott az kerozin (kb # 800-1000), és végül el fogja hagyni törölje tisztára a szennyeződést egy ronggyal.

Ezen felül, miután csiszolt fogkefével és permetezés karburátor tisztító, de azt hiszem, hogy ez is jó, hogy távolítsa el a szennyeződéseket a részek tisztább, mit kell tenni a múlt törölje le egy ronggyal és akár halált is okozhat, hogy tisztítsák meg sem a levegőt fúj mossuk kompresszor Te.

Az ok alkalmazásával vízálló papír, ez azért van, mert volt egy kis rozsdás részek.
Tömítés a közös felület a hajtásház oldalán is elhagyja az azonos tiszta.

Ezen felül, akkor hagyja a lejárt is a csomópont felületén a hajtóműház fedelét.
Ez lesz tiszta a szennyeződést, mint a por ragadt a belsejében a helyzet.

Áthaladva a kerozin a tetején a csapágy, az utolsó fogja használni a kompresszor, és az egész belsejében az ügy tiszta levegőt fúvatunk.
Ez egy új tömítés.

Ellentétben a korai típus, tömítések javult, ez lett a típus, amely nem osztható.

Ezen kívül, rozsdamentes acél burkolat a sárvédő került.
Telepíteni a tömítés.

Használja a gyanta kalapács, mi szentelt váltás közben az átlós.

Amikor beszúr szögben idején az első beültetés, és óvatos, mert van olyan eset a gumi részt figyelmen kívül hagyjuk.

Először is, a külső kerületi felülete a tömítés (párosodás rész) kell jelöljük vékonyra bevonat a motorolaj, azt Uchikome nehézség nélkül.
Nehéz beültetés helyén van Ategai egy kis kalapáccsal, én vezetek rajta.
Sárvédő dobott a fedelet.

Ez nem hit egy műgyanta kalapáccsal és beépülő megnyomásával a teljes burkolatot mindig két kézzel.

Miután Összességében rabja, és végül, hogy használja a hüvelykujját, akkor tartsa lenyomva váltás közben az átlós.
Erősítse a sebességváltó esetében a hajtómű esetén.

Hagyja adott bevonat a motorolajat a tömítés és csapágy közös felület a szöghajtás esetében.

Először igazítsa a helyzet Emelje fel a hajtómű esetén kézzel.

Ezután a jack-ig, miközben az állam, fogjuk fel arra a pontra, ahol belép nehézség nélkül.
Ez lesz sztrájk a szögváltómı esetben felülről.

Ez nem hit közvetlenül, de Ategai réz kalapáccsal, akkor nyomja meg felülről.

Egyszer egy kicsit, majd jack fel újra.

Amíg a sár fedél felső felülete érintkezésbe lép a szöghajtás esetben, hit, akkor ismételje meg a jack-ig.
Erősítse a tengelyen a Seeger-gyűrűt.

A telepítés után a rugalmas gyűrűt, és távolítsa el a jack.
Tegye a fogaskerék és a fogaskerék-tengelyt alulról együtt a csapágy, és telepítse a Seeger-gyűrűt az alátétet és a lyuk.

Talán azért, mert a rugalmas gyűrűt, kivéve a motorolaj, amelyet csöpögő, általában tudunk kézzel könnyen.

Ha benne a rossz, míg aggódni a megbízás spline a fogaskerék-tengelyt a szöghajtás abban az esetben, és kapcsolja üti a szem apránként egy kalapáccsal alulról.
Ez egy új dugót.

Mekurabuta mind azt mondják.
Telepítsem a dugót.

Használja a gyanta kalapács, mi szentelt váltás közben az átlós.

Először is, a külső kerületi felületén a dugót a (párosodási rész) kell jelöljük vékonyra bevonat a motorolaj, azt Uchikome nehézség nélkül.
Én Telepítse a sebességváltó burkolatát.

Először is, az O-gyűrű körül a fogaskerék-ügyben kiterjed a zsír, a csapágy külső kerülete szabadságot adott bevonjuk a motorolajat.

Sebességváltó esetén fedezi, nem szabad arra kényszeríteni, hogy dörömböl.

Miután bizonyos mértékben a kezében egy erő a sebességváltó-ügyben fedelét, majd a taktikát a csavart.

Néha, ott is belép, hogy könnyen vissza csak a kezében a hatalom.
Váltás közben a csavart a diagonális, akkor húzza apránként.

Ebben az időben, továbbra is húzza meg a csavart, miközben ellenőrizheti a megbízás a hajtómű, és biztosítja, hogy a végeredmény jó kapcsolatot a hajtómű burkolatát.

Eljegyzés a fokozatban rendezni, ha Kanjitorere a játék megéri ringató egyik oldalról a másikra kézzel kerékagy.

Ha nagyobb játék nélkül eltávolítani vagy egyszer lazítsa meg a csavarokat, és próbálja újra kihúzni a sebességváltó-burkolatát.

Végül távolítsa el a jack szerelés gumiabroncs, ez a vége, hogy a hajtómű olaj (3.2ℓ).

Bolt gumiabroncs mi is húzza váltás közben az átlós, de mint ha kézzel húzza használata nélkül hatását körül lógott gumiabroncs, távolítsa el a jack előző bizonyos mértékig húzza meg, majd húzza meg ismét.



Webáruház készítés és bérlés

0.07 mp




KAPCSOLAT

   706138173
   Sárga alma utca 35.
   Üzenet küldése


HÍRLEVÉL